به گزارش واحد قرآن و سنت، محفل انس با قرآن با حضور استاد سلیمی در نمازخانه مدرسه علمیه قرآنی امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
استاد متخلق و پیشکسوت قرآن جناب آقای حاج عباس سلیمی نکاتی ارزشمند و انگیزهبخش را در رابطه با اهمیت یادگیری قرآن در مسیر طلبگی بیان کردند.


استاد سلیمیدر ابتدای بیانات خود، پس از اظهار خرسندی و سپاس از محضر خداوند بخاطر توفیق حضور در میان طلاب حافظ قرآن این مدرسه علمیه، ضمن بزرگداشت یاد و نام امام راحل عظم الشأن رحمةاللهعلیه، بمناسبت ایاد میلاد آن مرد بزرگ، تنها دلیل جذب قلوب به سمت حضرت امام در جریان انقلاب، بویژه در ماجرای بیعت همافران در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ را انس مردم و ارتشیان با قرآن و تلمذ متواضعانه از محضر علما دانستند.


ایشان در ادامه، با اشاره به اهمیت و امیدواری زیاد در اولویت دهی به علوم و معارف قرآن در رأس علوم حوزوی در این مدرسه قرآنی، به بیاناتی از بزرگان دین در رابطه با جایگاه اصلی قرآن در جامعه بویژه در حوزههای علمیه پرداخته و از قرآن بعنوان "معتبرترین سند بالادستی کائنات" یاد کردند.


این استاد پیشکسوت و داور بینالمللی قرآن کریم، پشیمانی و حسرت انسانها در ایام کهنسالی را برگرفته از عدم پرداختن لازم به قرآن دانستند که حتی علماء اعلام نیز از این قاعده تاکنون مستثنا نبودهاند.



