به گزارش مدیریت مدرسه، جمعی از علمای بنگلادش در جریان بازدید از مدرسه علمیه قرآنی امام علی بن موسی الرضا(ع)، ضمن جلسه با مسئولین مدرسه، در جریان فعالیت ها و ابتکارات قرآنی مدرسه در این چندسال قرار گرفتند. گزارشی از مسیر پیش روی مدرسه و نیز همافزایی هایی برای آینده بین مدرسه و مراکز قرآنی و علمی بنگلادش نیز ارائه شد.
برای مشاهده گزارش تصویر کامل این جلسه، روی این لینک بزنید.
